Üldtingimused

Kehtivad alates 20.11.2023
Üldtingimused kehtivad Tomax OÜ, registrikood 10917811 , aadress Vabaõhumuuseumi tee 2a, 13522 Tallinn, Eesti (edaspidi Tomax OÜ) kodulehel https://www.hejco.ee (edaspidi e-pood) olevate toodete tellimise kohta. Lisaks käesolevatele üldtingimustele reguleerivad Kliendi ja Tomax OÜ vahelisi suhteid Tomax OÜ klientide isikuandmete töötlemise kord (Privaatsuspoliitika), e-poes müügil olevate toodete hinnakiri, Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid ja väljakujunenud head tavad.

1. Pakkumine, tellimus ja hinnad

1. Kõik e-poe pakkumised on mõeldud nii ettevõtetele kui ka eraisikutele.
2. Kaupade esitlemine hejco.ee e-poes ei kujuta endast Tomax OÜ õiguslikult siduvat pakkumist lepingu sõlmimiseks, vaid pelgalt mittesiduvat kutset Kliendile tellimuse esitamiseks.
3. Tellimust on võimalik esitada eesti keeles.
4. Tellimusi e-poes võivad teha Kliendid kodu- ja välismaalt, kuid kaupade tarne toimub vaid Eestisse (juhul kui soovite kaupa väljaspoole Eestit, siis võtke meiega ühendust).
5. Kõik e-poes näidatud toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
6. Eesti piires kohaletoimetamise puhul võtab Tomax OÜ tarne eest fikseeritud tasu kullerteenus (DPD, Omniva) 6.60€+km, pakiautomaat (Itella, Omniva, DPD) 3.70€+km, olenemata tellimuse väärtusest.
7. Toodete tellimiseks saab Klient end registreerida Tomax OÜ internetikeskkonna kasutajaks, mis võimaldab soodustust 3% rõivastelt ning eripakkumisi ja uute toodete tutvustusi enne teisi.
8. Klient valib endale e-poest meelepärase toote, valib rippmenüüst sobiva suuruse ning lisab selle ostukorvi. Enne tellimuse lõplikku esitamist on Kliendil võimalik kontrollida ja muuta oma tellimust. Pärast teenuse üle kontrollimist kinnitab Klient oma tellimuse ning valib enda jaoks sobiva makseviisi ning asub tellimuse eest maksma.
9. Kliendi ja Tomax OÜ vaheline leping loetakse sõlmituks kui Klient on tellimuse kinnitanud ning Tomax OÜ on edastanud Kliendile tellimuse kinnituse.
10. Tellimuse vormistamisel on Kliendil kohustus esitada tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi/ettevõtte nimi, e-posti aadress, kontakttelefoni number, tarne aadress.
11. Juhul, kui Kliendi poolt esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud, siis Tomax OÜ ei saa garanteerida tellimuse täitmist. Vea avastamise või andmete puudumise korral tuleb Kliendil Tomax OÜ-ga ühendust võtta, et andmeid täiendada ja/või parandada.

2. Maksmine

1. Tellitud toodete eest on võimalik maksta pangalingi kaudu, arve alusel, krediitkaardiga või Montonio Finance OÜ pakutud järelmaksuga.
2. Tomax OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Tomax OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejatele: Montonio Finance OÜ-le.

3. Kohaletoimetamine

1. Tellitud esemete tellimine toimub Hejco Norra kesklaost pärast makse laekumist. Tomax OÜ toimetab Kliendile tellimuse vaid Eesti piires, üldjuhul 2-4 nädala jooksul. Mõnel juhul võib tarneaeg olla pikem. Sellisel juhul teavitame klienti uuest tarneajast ning tarneaja mittesobimisel pakume asendustoodet või tagastame raha.
2. Saadetise toimetab kohale Itella, Omniva või DPD kullerfirma.
3. Vastutus läheb üle kauba üleandmisega Kliendile.

4. Omandiõigus

1. Tarnitud kaubad jäävad Tomax OÜ omandisse, kuni kõik Tomax OÜ nõuded on ärisuhetest tulenevalt täielikult tasutud.

5. Taganemisõigus

1. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
3. 14-päevase taganemissõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda taganemisõiguse kasutamisest. Samuti peab kauba originaalpakend olema kindlasti alles, terve ja avatud hoolikalt.
4. Kauba tagastamiseks tuleb saata kauba ostmisest taganemise avaldus koos ostu tegemist tõendava dokumendiga e-posti aadressile info@hejco.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5. Taganemisavalduse tüüpvorm on leitav siit.
6. Klient peab kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse tegemisest.
7. Kauba tagastamise kulud kannab Klient ning olukorras, kui lepingu esemeks olnud asja ei saa selle olemuse tõttu tavalise postiteenuse kaudu tagastada, asja äraviimise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule.
8. Tomax OÜ tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Kliendile hiljemalt 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud.
9. Tomax OÜ võib keelduda tagasimaksete tegemisest, kui on lepingu esemeks olev asi on tagasi saamata.
10. Tomax OÜ on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6. Pretensiooni esitamise õigus

1. Tomax OÜ vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.
2. Väikesed kõrvalekalded kindlaksmääratud või illustreeritud toote omadustest on lubatud – nagu värv või mõõtmed, mis ei kujuta endast muutusi esitluses, kui need kõrvalekalded on seotud tootmisega, liiguvad tavapärasel viisil ja on lepinguosalise jaoks mõistlikud.
3. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@hejco.ee või helistada telefonil +372 6003902.
4. Tomax OÜ vastab Kliendi poolt esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
5. Tomax OÜ ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile.
6. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Tomax OÜ Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
7. Klient saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele (VÕS § 54 lg 1 p 18).
8. Kui Tomax OÜ on kohustust rikkunud, võib Klient nõuda kohustuse täitmist või oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda või nõuda kahju hüvitamist, taganeda lepingust või öelda leping üles, alandada hinda ning rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
9. Klient võib kohustuse rikkumise korral kasutada eraldi või koos kõiki seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid, mida saab üheaegselt kasutada, kui seadusest või lepingust ei tulene teisiti.
10. Klient ei või tugineda kohustuse rikkumisele Tomax OÜ poolt ega kasutada sellest tulenevalt õiguskaitsevahendeid niivõrd, kuivõrd selle rikkumise põhjustas tema enda tegu või temast tulenev asjaolu või sündmus, mille toimumise riisikot ta kannab.
11. Kliendil on õigus pöörduda kohtuvälise kaebusi ja vaidlusi lahendava organi poole. Eestis on selline kohtuväline kaebusi lahendav organ Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (https://komisjon.ee/et, e-post avaldus@komisjon.ee, telefon +372 620 1920). Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Täpsemad menetlusreeglid leiab https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine.